بیشتر از اهداف ما بدانید

درباره ما

درباره ما

1398/10/14

بیشتر از همسوسفر بدانید


همسوسفر چیست؟

"هم­سو سفر" سازوکاری است برای انتخاب کردن سفری دلخواه در کنار همسفر­انی با رویکردها، خواست ها و هدف های مشترک از سفر کردن.

ایده ی اولیه "هم­سوسفر" حاصل تجربه‌­اندوزی در مسیری ده ساله در زمینه‌­ی برگزاری، برنامه‌ریزی و پشتیبانی تور‌های داخلی و خارجی موسسین آن است. ما در هر سفر آموختیم که نقش گروهی همراه  و هم هدف چه تاثیر شگرفی بر خلق تجربه های عمیق در سفر دارد به همین سبب تصمیم گرفتیم تا با "هم­سو سفر" موقعیتی را برای پاسخگویی به این نیاز فراهم آوریم.

در این مرکز تلاش داریم تا با ارائه تورهایی متنوع با محوریت موضوع های گوناگون از طبیعت­گردی گرفته تا تورهای ویژه با موضوعات فرهنگی، تاریخی و... برای افراد با دغدغه هایی متفاوت چون محیط زیست، موسیقی و ادبی ... با بهره گیری از فیلترها و پرسشنامه های طراحی شده، موقعیتی را بسازیم تا با کسانی که سلایق و نیازهایی هم­سو دارند همسفر باشید. ما معتقدیم تجربه­‌ی چنین سفری به مراتب عمیق­تر، جذاب­تر و به یاد ماندنی­تر خواهد بود.

در نهایت امیدواریم با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت و روزآمد با سازوکاری مناسب برای نیازهای امروزه، بتوانیم اهرمی برای پیشرفت و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری کشورمان باشیم.

تیم همسوسفر چه کسانی هستند؟
هسته‌ی مرکزی "همسوسفر" متشکل از افرادی با سابقه‌ی ده ساله در زمینه‌ی برگزاری برنامه‌ریزی و پشتیبانی سفرهای گوناگون داخلی و خارجی هستند، که با تجربه اندوزی از سال‌ها سفر و چالش با نیاز‌های متنوع مسافران تصمیم به ایجاد چنین موقعیتی گرفته‌اند تا پاسخی به نیاز مسافران امروز باشد که به دنبال تجربه‌ای فراتر از تور‌های مرسوم هستند.


در همسوسفر چه می‌کنید؟
ما در "همسوسفر" به دنبال ارائه سفرهایی با محوریت موضوع‌های متنوع برای افراد با علایق ویژه هستیم. به این منظور تلاش داریم تا با استفاده از پرسشنامه‌ها و فیلترهای طراحی شده موقعیتی ایجاد کنیم، تا سفر با گروهی همخوان و به مقصدی دلخواه را انتخاب کنید.





1398/10/14

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن