پارسیان

پارسیان از خلیج نایبند تا جزیره مارو - اقامتگاه بومگردی - قطار - گروه دوم


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفربه خط ساحلی هرمزگان؛ خلیج‌نایبند، ساحل بنود، لوکیشن فیلم محمدرسول‌الله، ساحل کوشکنار و پنجره خلیج‌فارس، جزیره مارو، جزیره لاوان، پیمایش قسمتی از تنگه بوچیر، بندر مقام، گردنه عشاق و ساحل مکسر

برنامه سفر

1دوشنبه عصر در ایستگاه راه‌آهن تهران دور هم جمع میشیم تا راهی شیراز بشیم، در مسیر راه کوپه به کوپه در کنارتون هستیم تا بیشتر با نحوه‌ی اجرای این سفر آشنا بشیم.
2صبح زود به شیراز می‌رسیم و پس از پیاده شدن با اتوبوس راهی عسلویه میشیم.
صبحانه را در مسیر راه میل می‌کنیم تا آماده ادامه سفر بشیم، ظهر به عسلویه می‌رسیم و به سمت خلیج نایبند خواهیم رفت. پس از صرف نهار با قایق به سمت دماغه نایبند می‌رویم تا کمی شنا کنیم. برای دیدن غروب آفتاب به سمت ساحل بنود خواهیم رفت. قبل از رسیدن به ساحل لوکیشن فیلم محمد رسول‌الله میتونه جذابیت زیادی برامون داشته باشه.
بعد از دیدن غروب جذاب به سمت اقامتگاه میریم.
3بعد از صرف صبحانه برای دیدن جزیره لاوان و مارو یه سمت بندر مقام خواهیم رفت. با قایق خودمون به جزیره لاوان می‌رسونیم، بعد از صرف نهار راهی جزیره مارو میشیم تا تا قبل از غروب آفتاب این جزیره‌ی زیبا و خالی از سکنه را ببینیم.
برای دیدن غروب آفتاب ساحل مکسر انتخاب کردیم. به محل اقامت برمی‌گردیم تا شب در کنار هم باشیم و با نوای موسیقی جنوب و دریا انرژی بگیریم.
4بعد از صبحانه آماده یک روز مهیج و جذاب میشیم. قراره خودمون به چله اول بوچیر برسونیم و تو دره شنا کنیم. برای رسیدن به چله‌ی اول بایستی مسیر یک ساعته‌ای پیمایش کنیم.
بعد از رسیدن و آب تنی در تنگه بوچیر برای صرف نهار به محل اقامتمون برمی‌گردیم.
برای دیدن غروب به ساحل کوشکنار و تبن خواهیم رفت تا از پنجره‌ی طبیعی غروب زیبای آفتاب ببینیم.
بعد از صرف شام، شب در کنار ساحل همنشینی آتش و موسیقی جنوب خواهیم داشت.
5پس از صرف صبحانه بار برگشت می‌بندیم و به شیراز برمی‌گردیم تا از شیراز با قطار راهی تهران بشیم.
صبح روز شنبه تهران خواهیم بود.

سایر خدمات