روسیه

روسیه مسکو و سنت‌پترزبورگ


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

برنامه سفر

1سفر جذابمون از فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی شروع میشه!
این 8 روز قراره تجارب ارزشمندی بدست بیاریم و 2 شهر از شهرهای کشور بزرگ روسیه رو ببینیم!
بزن بریم!
ساعت 5 صبح با پرواز هواپیمایی ماهان راهی مسکو میشیم. حدودا ساعت 8:30 صبح به فرودگاه می‌رسیم و پس از مقدمات خروج به سمت هتل حرکت می‌کنیم. سعی می‌کنیم قبل از ساعت 14 اتاقمون تحویل بگیریم. بعد از چک‌این در هتل و صرف نهار وقت گشت و گذار تو شهر مسکو هست. زمان خواهیم داشت تا از چند ایستگاه مترو مسکو دیدن کنیم.
مقصد بعدیمون گشت در خیابان اربات هست. بام مسکو آخرین گشت روز اولمون هست.
2بعد از یه صبحانه جذاب وقتش رسیده به دیدن جاذبه‌های اصلی شهر بریم.
از میدان سرخ شروع می‌کنیم، جاییکه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده. دورنمای کلیسای جامع سنت باسیل خواهیم داشت، این بنای تاریخی بدلیل آنچه که روزی مرتفع‌ترین سازه مسکو به شمار می‌رفت اکنون در فهرست میراث یونسکو قرار دارد. یادبود سرباز گمنام خواهیم دید و داستان‌هایش را خواهیم شنید.
گشت بعدی ما باغ الکساندر و داستان‌هایش هست. در ادامه و بعد از نهار از کلیسای جامع عیسی منجی یا کلیسای جامع دیدن می‌کنیم.
بعد از کمی گشت و گذار در مرکز شهر به هتل محل اقامت برمی‌گردیم.
3امروز قراره بریم سنت‌پترزبورگ!
بعد از صبحانه زمانی برای گشت در شهر خواهیم داشت. پس از خروج از هتل به سمت ایستگاه قطار میریم تا با قطار سریع‌السیر خودمون به سنت‌پترزبورگ برسونیم.
بعد از رسیدن و تحویل اتاق‌ها زمان مناسبی برای گشت اطراف هتلمون داریم.
4امروزه روز گشت شهریمون هست!
پس بعد از صبحانه پر انرژی با وسیله نقلیه راهی جاذبه‌های دیدنی می‌شیم.
از میدان اسحاق شروع می‌کنیم و کلیسای کازان و خیابان نوسکی و بعد به دیدن جزیره واسیلی خواهیم رفت. از لنگرگاه شهر دیدن می‌کنیم و مقصد بعدی ما قلعه پیتر و پاول خواهید بود. پس از صرف نهار به محل اقامتمون برمی‌گردیم تا استراحت کنیم.
5امروز روز گشت آزاد و یا اختیاری هست. اگر تمایل داشتید در گشت‌های آپشنال شرکت کنید کافیه از روز قبل با راهنما هماهنگ کنید.
6امروز روز گشت آزاد و یا اختیاری هست. اگر تمایل داشتید در گشت‌های آپشنال شرکت کنید کافیه از روز قبل با راهنما هماهنگ کنید.
7بعد از صرف صبحانه و خروج از هتل به سمت ایستگاه راه‌آهن میریم تا از اونجا با قطار سریع‌السیر خودمون به مسکو برسونیم. بعد از تحویل اتاق‌ها زمان مناسب برای گشت و خرید از مراکز حرید خواهیم داشت. تایم عصر در اختیار خودمون هست.
8پس از صرف صبحانه از هتل خروج می‌کنیم و به سمت فرودگاه مسکو میریم. حدود ساعت 10:30 از مسکو به تهران پرواز داریم که تقریبا ساعت 16:30 به وقت تهران به فرودگاه امام خمینی میرسیم.
اینجا آخرین ایستگاه از سفر جذاب 8 روزمون به روسیه است.

درباره سفر

سایر خدمات