کنیا

کنیا دنیای حیات‌وحش؛ مومباسا، نایروبی، نایواشا و ماسای‌مارا


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به حیات‌وحش کنیا و بازدید از پارک ملی ماسای‌مارا، دره ریفت‌ولی، دریاچه نایواشا، پارک زرافه‌ها، قبایل بدوی ماسایی، پارک ملی و دریاچه ناکورو، پارک ملی دروازه جهنم (هلز گیت)، و رقص فرهنگی بوماس، جزیره بیل‌گیتس و اسنورکلینگ در اطراف جزیره، کلیسای Angilican، ترکینگ در جنگل جوزانی، غواصی و تفریحات آبی، دیدن دلفین‌های پوزه بطری و میمون‌های Red Colobus

برنامه سفر

1یکشنبه 28 اسفند 1401
از فرودگاه امام خمینی با هواپیمایی قطر ایرویز سفر خود را آغاز می کنیم.
2دوشنبه 29 اسفند 1401
در ساعت 07:20 به وقت محلی وارد فرودگاه نایروبی، پایتخت کنیا می شویم، سپس برای دیدن مرکز نگهداری زرافه ها در نایروبی راهی می شویم. سپس برای استراحت به هتل می رویم. عصر برای چنج پول و خرید سیم کارت به مرکز خرید می رویم.
شب در کنار هم سال نو شمسی را جشن می‌گیریم
3سه شنبه ۱ فروردین 1402
صبح را با صبحانه ای دلچسب در هتل آغاز می کنیم و در ساعت 7:30 از هتل به سمت پارک ملی ماسایی مارا، یکی از بهترین و زیباترین پارک های ملی دنیا حرکت می کنیم. ناهار را در بین راه میل می کنیم. بعد از رسیدن به هتلمان رفته و از محوطه لوژ و استخر استفاده میکنیم.
4چهارشنبه ۲ فروردین 1402
یک روز کامل برای بازدید از پارک ملی ماسای مارا، فرصت داریم. بعد از صرف صبحانه رهسپار می شویم با هیجان دیدن پنج حیوان بزرگ آفریقا (Big Five) و همچنین شیر، پلنگ، کرگدن، گله فیل ها، زرافه ها، بوفالو ها، وایلدبیست و گورخر و بسیاری حیوانات دیگر در زیستگاه طبیعیشان. رودخانه مارا و دیدن کروکودیل و اسب آبی از برنامه های امروزمان است. در انتها با کوله باری از تجربیات نو و تکرار نشدنی به لوژ بی نظیرمان جهت صرف شام و استراحت باز خواهیم گشت.
5پنچشنبه ۳ فروردین 1402
قبل از صبحانه، آخرین گشت ماسای مارا را میزنیم به امید دیدن شکار در صبح، سپس به لوژ برمیگردیم تا صبحانه را میل کنیم. به دیدن قبایل ماسایی میرویم تا با سبک زندگی و رقصشان آشنا شویم. بعد از آن به سمت نایواشا حرکت میکنیم و در لوژ 5 ستارمان استراحت میکنیم.
6جمعه 4 فروردین 1402
بعد از صرف صبحانه، به سمت دریاچه نایواشا میرویم و بر روی قایق به دیدن اسب های آبی و گونه های مختلف پرنده از جمله عقاب ماهیگیر، کینگ فیشر، لک لک کفن و دفن و... میرویم. سپس به سمت پارک ملی دروازه جهنم (Hell`s Gate) خواهیم رفت. در این پارک می توان پیاده یا با دوچرخه (با هزینه گردشگر) از نزدیک با حیوانات عکس گرفت. همچنین به دیدار چشمه های آتشفشانی آب گرم می رویم. عصر هنگام به سمت لوژ 5 ستاره رفته و استراحت می کنیم.
7شنبه 5 فروردین 1402
بعد از صبحانه، رهسپار پایتخت کنیا می شویم. در مسیر برای خریدن میوه های استوایی توقفی کوتاه میکنیم. برای دیدن دره ریفت ولی، محل ظهور انسان های نخستین کره زمین، توقف خواهیم کرد و به عکاسی به نمای پانارومیکی این دره زیبا خواهیم پرداخت. سپس به فرودگاه می‌رویم تا با پرواز به سمت مومباسا برویم. پس از رسیدن به هتل ساحلی‌مان میرویم و از خدمات هتل استفاده می‌کنیم.
8یکشنبه 6 فروردین 1402
امروز به شهر قدیم می رویم (فقط ترانسفر رفت) و از شهر بازدید می‌کنیم و از قلعه فورت جیزز نیز بازدید خواهیم کرد (اختیاری ورودیه دارد). همچنین تفریحات آبی و اسنورکلینگ هم قابل استفاده است. (اختیاری)
9دوشنبه 7 فروردین 1402
وقت آزاد برای استفاده از سواحل اقیانوس هند خواهیم داشت.
10سه شنبه 8 فروردین 1402
امروز تا ظهر وقت آزاد خواهیم داشت برای استفاده از سواحل، سپس به سمت فرودگاه رفته تا با پرواز به نایروبی و سپس به تهران بازگردیم.
11چهارشنبه 9 فروردین 1402
رسیدن به تهران، در حالی که نادیده هایی دیده ایم، از کمیاب ترین گونه های جانوری دیدن کرده ایم، از دشت ها و مراتعی گذر کرده ایم که کمتر کسی شانس دیدنش را دارد و در نهایت دوستی هایی ساخته ایم به ارزش کیمیای جاودانگی.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات