مشگین شهر و شیروان دره‌سی

مشگین شهر و شیروان دره‌سی اکو کمپ دورنا - اتوبوس VIP - دامنه‌های سبلان


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

بازدید از ییلاق شابیل، شیروان دره‌سی، دریاچه آت‌گلی، دریاچه جیران‌گلی، جهنم‌دره، آبشار کرکر، ییلاق ملک‌سوئی، پل معلق مشگین‌شهر، بقعه‌ی شیخ حیدر، قبرستان تاریخی یری و آبدرمانی در مجموعه اکو کمپ

برنامه سفر

1شب هنگام تهران را به مقصد مشگین‎شهر ترک می‌کنیم.
2پس از صرف صبحانه در مشگین‌شهر به سمت دامنه‌های سبلان خواهیم رفت، مقداری از مسیر را با مینی بوس‌های محلی طی می‌کنیم تا به دریاچه آت‌گلی برسیم، حدفاصل دریاچه آت‌گلی تا دریاچه جیران‌گلی را در شیروان دره‌سی پیمایش خواهیم داشت. برای صرف نهار به مشگین‌شهر برمی‌گردیم، از بقعه‌ی شیخ‌حیدر و پل معلق دیدن می‌کنیم و برای استراحت به ییلاق ملک‌سویی خواهیم رفت.زمان کافی برای استفاده از آبدرمانی خواهیم داشت.
3پس از صرف صبحانه در اکو کمپ دورنا راهی جهنم‌دره خواهیم شد، راهپیمایی 3 ساعته‌ای خواهیم داشت تا از آبشار گرگر بازدید کنیم، پس از صرف نهار در طبیعت به ییلاق ملک‌سویی برمی‌گردیم، زمان کافی برای استراحت و آبدرمانی در مجموعه اکو کمپ دورنا خواهیم داشت.
4پس از ترک اکو‌کمپ مقصد بعدی شهر یری و بازدید از محوطه قبرستان تاریخی خواهد بود، برای صرف نهار به اردبیل خواهیم رفت، زمان مناسبی برای خرید سوغاتی هم خواهیم داشت تا با خاطراتی سبز از این سفر به تهران برگردیم.

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات