شیراز

شیراز خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

مجموعه پاسارگاد، نقش رستم، مجموعه تخت جمشید، باغ ارم، آرامگاه حافظ و سعدی، نارنجستان قوام، خانه زینت‌الملوک، مجموعه وکیل، مسجد نصیرالملک و ارگ کریم خان

برنامه سفر

1عصر هنگام تهران را به مقصد شیراز ترک می‌کنیم.
2صبحانه را در پاسارگاد میل خواهیم کرد و سپس از آرامگاه و مجموعه کوروش دیدن می‎کنیم، در ادامه مقصد بعدی ما مجموعه نقش رستم خواهد بود تا از کعبه زرتشت و آرامگاه داریوش، خشایارشا و اردشیر و نقوش برجسته دیدن کنیم، بعد از صرف نهار گشت بعدی ما مرودشت و مجموعه پرسپولیس خواهد بود، از تخت جمشید زیبا دیدن می‌کنیم.
برای استراحت به شیراز خواهیم رفت.
3پس از صرف صبحانه برنامه شیرازگردیمون رو شروع می‌کنیم، مسجد نصیرالملک و جلوه‌های نور پشت اورسی اولین جاذبه امروزمون خواهد بود، نارنجستان قوام و خانه زینت‌المولک و داستان های جالبش گشت بعدیمون هست، به سمت مجموعه وکیل خواهیم رفت، حمام و مسجد و بازار وکیل یادگاری های دوران زندیه هست که قبل از ظهر خواهیم دید، نهار را در رستوران میل می‌کنیم و سپس به سمت باغ ارم یکی دیگر آثار ثبت شده در فهرست میراث یونسکو خواهیم رفت. آرامگاه حافظ و حس و حال عجیبش آخرین برنامه ما در این روز خواهد بود.
4پس از صرف صبحانه و ترک محل اقامت از آرامگاه سعدی و دروازه قرآن دیدن می‌کنیم تا با خاطراتی خوش به تهران برگردیم، نهار را در میان راه در آباده میل خواهیم کرد و به تهران برمی‌گردیم.

درباره سفر

سایر خدمات