عسلویه کنگان بوشهر

سفر به خط ساحلی استان بوشهر
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای همسو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل
عسلویه کنگان بوشهر
سفر به خط ساحلی استان بوشهر


اگر در فکر یک سفر متفاوت در خط ساحلی بوشهر و تماشای زیبایی‌های خلیج فارس هستید، تور عسلویه کنگان بوشهر انتخابی فوق‌العاده‌ای است. سواحل خلیج همیشه فارس در امتداد استان بوشهر ترکیبی از سواحل ماسه‌ای و صخره‌ای بوده که آب، مناظر خیره‌کننده‌ای را در میان صخره‌ها به وجود آورده است. مناظر سواحل این استان در سه شهرستان کنگان، عسلویه و بوشهر را احتمالا تنها در کارت پستال‌ها دیده‌اید، اما در سفر به عسلویه کنگان بوشهر، این مناظر را از نزدیک خواهید دید؛ پس همسفر ما شوید.

 

عسلویه کنگان بوشهر کجاست؟

استان بوشهر در جنوب غربی ایران قرار دارد و از سمت غرب به سواحل خلیج فارس منتهی می‌شود. بوشهر، عسلویه و کنگان سه شهرستان این استان زیبا در امتداد خط ساحلی هستند. اغلب ما نام عسلویه را با منطقه صنعتی و پالایشگاه‌های آن می‌شناسیم، اما این شهرستان سواحل زیبایی دارد. ساحل بنود و خلیج نایبند از دیدنی‌های عسلویه و شگفتی‌های تور عسلویه کنگان بوشهر است.

کنگان دیگر شهرستان استان بوشهر بوده و ساحل کنگان فرصتی برای دل سپردن به آبی بی‌کران خلیج فارس است. شب‌نشینی و قدم زدن در ساحل کنگان فرصتی است تا به دور از قیل‌وقال، تنها به آرامش برسید. بوشهر زیبا نیز آخرین مقصد ما در تور عسلویه کنگان بوشهر است که علاوه بر سواحل زیبا، ردی از تاریخ کهن این دیار را نیز در خود جای داده است. در بوشهر عمارت‌ها و آثار تاریخی بسیاری در انتظار گردشگرانی است که به تاریخ و فرهنگ ایران افتخار می‌کنند.

 

چرا تور عسلویه کنگان بوشهر را انتخاب کنیم؟

تور عسلویه کنگان بوشهر سفری جذاب برای بازدید از سواحل، کوه و غارهای نمکی و آثار تاریخی استان بوشهر است که ابتدای آن از فرودگاه عسلویه و انتهای آن به فرودگاه بوشهر می‌رسد. جنوب ایران همه شگفتی، زیبایی و آرامش با مردمانی خون‌گرم و مهربان است و بوشهر اوج این زیبایی خواهد بود. عکاسی در کنار غارهای نمکی، تماشای سواحل صخره‌ای، آبی خلیج فارس، موزه‌ها و عمارت‌های تاریخی، کافه‌گردی و دورهمی‌های کنار ساحل و هرآنچه که تصور کنید، در تور گروهی عسلویه کنگان بوشهر در انتظار شماست. پس جای هیچ سوالی باقی نمی‌ماند که چرا همسوسفر و چرا عسلویه کنگان بوشهر!

 

جاذبه‌های گردشگری عسلویه کنگان بوشهر

هر آنچه که از استان زیبای بوشهر و تصاویر آن در ذهن دارید، در تور گروهی عسلویه کنگان بوشهر از نزدیک خواهید دید. از جاهای دیدنی بوشهر در تور عسلویه کنگان بوشهر می‌توان به خلیج‌ و دماغه‌ی نایبند، ساحل بنود، کلوت‌های خورموج، گنبد نمکی جاشک، نخلستان آبپخش، عمارت دهدشتی و کازرونی، ساحل کنگان، ساحل میرمهنا، موزه رئیسعلی دلواری، بندر گناوه و بافت سنتی بوشهر اشاره کرد که بهترین تجربه شما از سفر به خطه جنوب خواهد شد.

 

ساحل بنود

ساحل بنود از دیدنی‌های عسلویه بوده که سواحل صخره‌ای زیبا را در خود جای داده است. این ساحل در مجاورت روستای بنود و در ۳۵ کیلومتری عسلویه قرار دارد که در آنجا می‌توانید تنی به آب زده و در ساحل تفریح کنید. احتمالا شما هم با رسیدن به بخش‌هایی از ساحل بنود، مناظر آشنایی می‌بینید که البته طبیعی است! لوکیشن فیلم محمد رسول الله بخشی از این ساحل بود.

 

نخلستان‌های آبپخش

در سفر با تور گروهی عسلویه کنگان بوشهر این فرصت را دارید تا از بزرگ‌ترین نخلستان ایران هم دیدن کنید. آب پخش شهری در شهرستان دشتستان استان بوشهر است که زیباترین نخلستان‌ها را در خود جای داده است. ورودی شهر آب پخش از دو طرف کانال آبی است که نخلستان‌ها در امتداد آن قرار گرفته‌اند؛ نخل‌های زیبا و سرسبز که شکوه فراوانی دارد. نخلستان‌های آب پخش از رودهای دالکی و شاپور تغذیه می‌شوند که نتیجه آن خلق مناظری چشم‌نواز است.

 

موزه رئیسعلی دلواری

کمی از ساحل و مناظر طبیعی دور شویم تا به موزه رئیسعلی دلواری برسیم. عمارت این موزه بنایی سفید رنگ است که محل زندگی شهید رئیسعلی دلواری در دوره قاجار بود. در این موزه، برگ‌های از روزهای سخت تاریخ ایران از جنگ جهانی اول پس از تسخیر ایران به دست انگلیس را مشاهده می‌کنید. در موزه رئیسعلی دلواری آثار تاریخی بسیاری از بوشهر قرار دارد و این بنا در سال ۱۳۷۶ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

 

جاذبه های فرهنگی عسلویه کنگان بوشهر

فرهنگ مردم در استان بوشهر به تاریخ این منطقه گره خورده است، از لباس‌های زیبای محلی تا موسیقی روح‌نواز جنوبی و مردمان مهربان و خستگی‌ناپذیر. تور عسلویه کنگان بوشهر همسوسفر فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با فرهنگ مردم بوشهر است. در برنامه شبانه بخشی از تور، موسیقی محلی بوشهر را نیز خواهیم داشت. از غذاهای خوشمزه بوشهر نیز که هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. قلیه ماهی، ته انداز، ماهی سرخ شده و دیگر غذاهایی که اغلب آن‌ها از موحبات دریا و تلاش‌های صیادان تهیه می‌شوند.

 

بهترین زمان تور عسلویه کنگان بوشهر

همه‌ی ما از آب‌وهوای جنوب ایران انتظار گرمای شدید، رطوبت و شرجی هوا را داریم که خب البته طبیعی است؛ اما برای تابستان و چند ماه قبل و بعد از آن! روزهای گرم تابستان که خرماپزان است، انتخاب خوبی برای سفر به عسلویه کنگان بوشهر نیست. در اواخر پاییز، زمستان و اوایل بهار، هوا خنک‌تر می‌شود؛ البته خنک نه به آن معنا که به پالتو و دستکش نیاز داشته باشید! اتفاقا تور عسلویه کنگان بوشهر همسوسفر در ماه‌های سرد سال فرصتی فراهم می‌کند تا از هوای سرد تهران یا دیگر شهرهای سردسیر به نسیم خنک و معتدل بوشهر پناه ببرید.

 

سوالات متداول

در سفر به عسلویه کنگان بوشهر چه چیزی به عنوان سوغاتی تهیه کنیم؟

ترکیب خوراکی و صنایع دستی بوشهر، بهترین انتخاب برای سوغات سفر شما است. از خوردنی‌های خوشمزه بوشهر می‌توان به خرما، شیره، ارده و پنیر خرما اشاره کرد و صنایع دستی آن شامل گلیم گبه بافی، حصیربافی، سوزن‌دوزی و چیزهای دیگری است در دست هنرمندان بوشهری ساخته می‌شوند.

چرا تور عسلویه کنگان بوشهر همسو سفر؟

همسوسفر راحتی و لذت را در این تور تدارک دیده است. سفر با هواپیما، اقامت در هتل ۵ ستاره و ۳ ستاره، قیمت مناسب تور و برنامه تور برای بازدید از مناظر طبیعی، سواحل و آثار تاریخی، همه و همه، تور عسلویه کنگان بوشهر همسوسفر را به بهترین انتخاب تبدیل کرده است.

برای رسیدن به مقصد تور در عسلویه چقدر در راه هستیم؟

سفر ما از مسیر هوایی و با هواپیما انجام می‌شود. برای رسیدن به عسلویه تنها به مدت ۱ ساعت و ۲۰ در هواپیما هستید.