قشم هرمز هنگام

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای همسو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل
قشم هرمز هنگام


خود را برای یک تور ترکیبی هیجان‌انگیز و متفاوت به سواحل خلیج فارس در جنوبی‌ترین مناطق ایران آماده کنید. تور قشم هرمز هنگام همسوسفر بهترین انتخاب برای یک سفر رویایی و شگفت‌انگیز است تا زیبایی‌های سه جزیره در آب‌های نیلگون خلیج فارس را در یک سفر ببینید. انتخاب شما طی کردن مسیر با هواپیما است یا اتوبوس؟ برای اقامت هتل را ترجیح می‌دهید یا اقامتگاه‌های بوم‌گردی؟ نگران نباشید همسوسفر برای شما انتخاب‌های متنوعی را در نظر گرفته است!

 

قشم هرمز هنگام کجاست؟

جزیره قشم، بزرگ‌ترین جزیره ایران در قلب آب‌های خلیج فارس است و در جنوب استان هرمزگان و بندرعباس قرار دارد. اگر از نقشه هوایی به قشم نگاه کنید، ماهی بزرگی را می‌بیند که در میان آب‌ها شنا می‌کند. در این جزیره مناطق شهری و روستایی متعددی وجود دارد که تاریخ تمدن آن‌ها حتی به دوران مادها باز می‌گردد.

خود را برای دومین مقصد سفر، جزیره اعجاب‌انگیز هرمز آماده کنید. این جزیره در نزدیکی تنگه هرمز و در ۸ کیلومتری ساحل بندرعباس قرار دارد. شهرت این جزیره به دره‌های رنگین‌کمانی و خاک سرخ رنگ جزیره است که همچون یاقوتی درخشان در آبی بی‌کران دریا می‌درخشد. خاک این جزیره میراثی است که از ما برای آیندگان به جا می‌ماند.

کمی از قشم که فاصله بگیریم، یعنی پس از ۲۹ مایل دریایی، به سومین مقصد تور قشم هرمز هنگام می‌رسیم که جزیره زیبای هنگام است. در مسیر خود به سمت هنگام اگر بخت با ما یار باشد، دلفین‌ها را خواهیم دید. با رسیدن به جزیره هنگام از هیاهو و شلوغی شهر و اتومبیل‌ها دور می‌شویم تا در سکوت و آرامش ساحل، از لحظات خود لذت ببریم.

 

چرا تور قشم هرمز هنگام؟

فرصتی دست داده است تا سه جزیره زیبای قشم، هرمز و هنگام در خلیج همیشه فارس را در یک سفر ببینیم و بگردیم؛ دیگر چه چیزی بهتر از این! در تور قشم هرمز هنگام این امکان را دارید تا از دیدنی‌های قشم همچون دره ستارگان، جنگل‌های حرا، جزایر ناز و دیگر جاذبه‌های این جزیره دیدن کنید و در کنار این مناظر با تفریحات آبی قشم، آدرنالین خون خود را بالا ببرید.

در ادامه تور گروهی قشم هرمز هنگام، به هرمز می‌رویم و برای دیدن ساحل خاک سرخ، دره رنگین‌کمان، دره مجسمه و دیگر دیدنی‌های جزیره هرمز خودمان را آماده می‌کنیم. دیدن جزیره هنگام و آشنایی با مردم محلی جزیره نیز، تجربه متفاوتی از سفر شما می‌سازد. در ضمن همسو سفر این تور را با سبک‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده تا دست شما در انتخاب باز باشد. اکنون شما بگویید چرا تور قشم هرمز هنگام!

 

تنوع در اجرای تور قشم هرمز هنگام

در همین ابتدا اجازه دهید تا بگوییم که انتخاب تور گروهی قشم هرمز هنگام با شما، مابقی کارها با همسوسفر! تور قشم هرمز هنگام از نظر وسیله حمل‌ونقل و محل اقامت، در ۳ حالت مختلف ارائه می‌شود تا شما متناسب با نیاز، علاقه و بودجه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته به خاطر داشته باشید که در هر سه این حالت‌ها، برنامه بازدید از جاذبه‌ها و مدت زمان اقامت شما در مقصد یکی است؛ تنها تفاوت در وسیله حمل‌ونقل برای رسیدن به قشم و نوع اقامتگاه خواهد بود!

  • پرواز - هتل 4 ستاره: مبدا سفر ما فرودگاه مهرآباد تهران است و این پرواز در فرودگاه قشم یا بندرعباس به زمین می‌نشیند. محل اقامت نیز هتلی ۴ ستاره در قشم خواهد بود.
  • پرواز - اقامتگاه بوم‌گردی: این سفر نیز از پرواز با هواپیما و از مهرآباد تا قشم یا بندرعباس است. اقامتگاه بوم‌گردی نیز محل اقامت ما در جزیره قشم خواهد بود. اقامتگاه‌های بوم گردی قشم نسبت به سال‌های گذشته از نظر کیفیت رشد قابل توجهی داشتند و شاید با استاندارهای هتل هم برابری کند. نکته‌ای که مهم است بدانید این موضوع است که اقامتگاه‌های بوم گردی در روستاهای قشم قرار گرفتند و با شهر قشم و مراکز خرید فاصله دارند.
  • اتوبوس VIP - اقامتگاه بوم‌گردی: در این سفر با اتوبوس راهی بندرعباس می‌شویم و پس از آن شناورهای تندرو ما را به جزیره قشم می‌رسانند.

 

جاذبه‌های گردشگری قشم هرمز هنگام

یکی از جاهای دیدنی قشم هرمز هنگام که از آن‌ دیدن می‌کنیم، جنگل‌های حرا در جزیره قشم خواهد بود. از تنگه چاهکوه تا جنگل‌های حرا، دره ستارگان، جزایر ناز، بندر لافت و بازار درگهان، همه را سر زده و از تماشای این مناظر لذت می‌بریم. ادامه سفر جزیره هرمز است که با دیدنی‌هایی همچون دره مجسمه، ساحل خاک سرخ، دره رنگین‌کمان، کوه برفی و الهه نمک ما را مات و مبهوت خواهد کرد. در تور قشم نیز جزیره هنگام با ساحل خماسی، ساحل نقره‌ای و بازار قدیم ما را به تماشای خود دعوت می‌کند.

 

دره ستارگان

عجایب تور قشم هرمز هنگام همسوسفر کم نیست و دره ستارگان جزیره قشم یکی از آن‌ها خواهد بود. این دره از صخره‌ها و حفره‌های متعددی ساخته شده است که در طی سالیان طولانی دست طبیعت و اثر عوامل فرسایشی همچون باد و آب و باران، چنین هنرنمایی کرده است.

 

ساحل خماسی

از دیدنی‌های جذاب در تور قشم هرمز هنگام همسوسفر می‌توان به ساحل خماسی جزیره هنگام اشاره کرد. این ساحل صخره‌ای آنقدر زیبا است که از تماشای آن سیر نخواهید شد. تماشای غروب آفتاب از فراز صخره‌ها و شیرجه زدن در آب، از تفریحاتی است که می‌توانید در این ساحل زیبا تجربه کنید.

 

ساحل خاک سرخ

در سفر به قشم هرمز هنگام، یکی از دیدنی‌های شگفت‌انگیز، ساحل خاک سرخ جزیره هرمز است. وجود مواد معدنی و ترکیبات زمین‌شناسی موجب شده است تا خاک این ساحل، به رنگ سرخ، سفید و زرد دیده شود. ساحل خاک سرخ جزیره هرمز از زیباترین سواحلی است که در تمام دنیا وجود دارد و از جذاب‌ترین بخش‌های سفر شما خواهد بود.

 

جاذبه های فرهنگی تور قشم هرمز هنگام

از توصیف مهمان‌نوازی مردم جنوب ایران در ساحل و جزایر خلیج فارس، عاجزیم. فرهنگ زندگی در جنوب ایران با مهربانی و تاریخ این دیار گره خورده است. لباس‌های محلی این منطقه با رنگ‌های شاد و طرح‌های زیبا دوخته می‌شود و بسیار برازنده هستند؛ البته زیبایی لباس خانم‌ها در کنار زیورآلات مختلف بیشتر خواهد بود. از غذاهای محلی قشم می‌توان به قلیه‌ماهی، هوآری (مرغ و ماهی)، حلیم گندم و ماهی برشته اشاره کرد که احتمالا انگشت‌های خود را همراه غذا می‌خورید. در این منطقه جشن‌های مختلفی مانند جشن نخل و خرما، جشن میگو، جشن نوروز صیاد، مراسم قبله دعا و... نیز برگزار می‌شود که نمایشی از فرهنگ و ریشه‌های تاریخی جنوبی‌ها است.

 

بهترین زمان تور قشم هرمز هنگام

در سه جزیره قشم، هرمز و هنگام، تابستان‌ها هوا بسیار گرم و شرجی است و اگر به این منطقه سفر کنید، مجبور به تحمل گرمای بالای ۳۵ درجه خواهید شد. از تابستان که گذر کنیم، در اواخر پاییز و فصل زمستان دمای هوا کاهش یافته و می‌توان برای سفر به قشم هرمز هنگام برنامه‌ریزی کرد. البته در روزهای سرد سال، سرمای هوا مانع از تجربه کردن بعضی از تفریحات آبی می‌شود.

و اما بهار؛ در اوایل فصل بهار هوای این سه جزیره معتدل و مطبوع است و زمان مناسبی است تا کوله خود را بسته و راهی تور گروهی قشم هرمز هنگام شوید. در ضمن در فصل بهار از هیچ یک از تفریحات آبی جزیره محروم نخواهید شد؛ چه چیزی از این بهتر!

 

سوالات متداول

کدام یک از تور قشم هرمز هنگام را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک تور مناسب دو موضوع را در نظر بگیرید که اولی راحتی و دومی بودجه است! اگر به دنبال بیش‌ترین راحتی هستید، پرواز و هتل 4 ستاره بهترین انتخاب خواهد بود؛ اما برای کاهش هزینه‌های سفر، بهتر است تا به سراغ اتوبوس و اقامتگاه بوم‌گردی بروید.

در سفر با اتوبوس و اقامتگاه بوم‌گردی، امکانات و شرایط چگونه است؟

برخلاف چیزی که شاید شما تصور کنید، این حالت تور اصلا سخت نیست! همسوسفر بهترین اتوبوس VIP را برای این تور در نظر گرفته و اقامتگاه بوم‌گردی نیز کلیه امکانات لازم برای اقامتی راحت را خواهد داشت.

فاصله هوایی تهران بندرعباس را چند ساعت در راه هستیم؟

فاصله پرواز تهران تا بندرعباس ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه و تهران تا قشم 1 ساعت و 45 دقیقه است.