قشم و هرمز و هنگام

قشم و هرمز و هنگام اتوبوس VIP - اقامتگاه بوم گردی


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

 

سفر به جزایر جنوبی خلیج‌فارس؛ قشم، هرمز و هنگام

بازدید از الهه نمک، ساحل خاک سرخ، دره مجسمه ها، ساحل ماجرا در هرمز، دره ستارگان، جزایر ناز، تنگه چاهکوه، جنگل حرا، بندر لافت، بازار درگهان و شهر قشم و سیتی‌سنتر به همراه بازدید از جزیره هنگام و ساحل خماسی و بازار قدیم و ساحل نقره‌ای

برنامه سفر

1

چهارشنبه 22 آذر 1402
یه سفر طولانی و یه جمع خوب و دوست‌داشتنی برای ساختن خاطراتی جذاب از جنوب! ظهر روز چهارشنبه در میدان آرژانتین تهران دور هم جمع میشیم تا نقطه‌ی شروع سفر جذابمون به جزایر جنوبی باشه. در طول مدت سفر برنامه‌هایی داریم تا خستگی مسیر به چشم نیاد. برای نهار و شام توقف‌هایی در نظر داریم تا با کیفیت مناسب غذاها روبرو باشیم. فقط یه استراحت مناسب در اتوبوس میتونه بهمون انرژی و انگیزه‌ی فردامون بیشتر کنه!
- استراحت در اتوبوس VIP

2

پنچشنبه 23 آذر 1402
قرارمون صبح زود در بندرعباسه! پس از رسیدن به بندرعباس و صرف صبحانه راهی اسکله حقانی میشیم تا بعد از یه سفر کوتاه دریایی به جزیره‌ی هرمز برسیم! بعد از رسیدن به جزیره هرمز، آماده گشت و گذار خواهیم شد. اولین گشت جزیره ساحل خاک سرخ هست، بهترین جاذبه‌ای که میتونه فضای جزیره هرمز بیشتر برامون آشنا کنه. از ساحل نقره‌ای هم دیدن می‌کنیم، سپس وقت دیدار با دره مجسمه‌ها و ساحل ارتفاع هست. کوه برفی و الهه نمک هم از گشت‌های صبحمون هست. وقت نهار رسیده و میتونیم طعمی از غذاهای جنوب بچشیم! بعد از نهار از قلعه پرتغالی‌ها دیدن می‌کنیم و سپس راهی اسکله میشیم تا با یه سفر یک ساعته دریایی خودمون به جزیره قشم برسونیم. بعد از رسیدن به قشم راهی محل اقامت‌مون میشیم. اگر دوست داشتید میتونید از شهر و سی‌سنترهای قشم دیدن کنید! برای استراحت راهی محل اقامت‌مون میشیم.
- اقامت در اقامت‌گاه بوم‌گردی

3

جمعه 24 آذر 1402
بعد از صبحانه به سمت چاهو خواهیم رفت تا از تنگه عجیب چاهکوه دیدن کنیم، پیمایش قسمتی از تنگه در برنامه ماست. فضای جذابی برای عکاسی در اختیار داریم. پس قشنگرین پیرهنتو تنت کن! مقصد بعدی ما جنگل‌های حرا خواهد بود، با قایق گشتی در جنگل های حرا خواهیم داشت تا از گونه‌های گیاهی و جانوری منطقه دیدن کنیم. وقت نهار رسیده! یه غذای جذاب محلی میتونه شروع خوبی برای چشیدن طعم جنوب باشه. بعد از کمی استراحت و برای دیدن غروب آفتاب راهی بندر بادگیرها میشیم، تا بعد از غروب در بندر لافت هستیم. بعد از غروب هم زمان کافی برای خرید داریم، برای دیدن بازارهای بزرگ راهی درگهان میشیم. اگر هم تمایلی به خرید ندارید میتونید برید به سمت محل اقامت و خوب استراحت کنید! شب برای استراحت و شب‌نشینی به محل اقامتمون برمی‌گردیم.
- اقامت در اقامت‌گاه بوم‌گردی

4

شنبه 25 آذر 1402
امروز قراره بریم جزیره هنگام! پس صبح زود از قشم با قایق راهی جزیره هنگام میشیم. اگر شرایط مساعد باشه شاید بتونیم دلفین‌هارو ببینیم. از ساحل خماسی و ساحل نقره‌ای و آکواریوم طبیعی دیدن می‌کنیم و زمان مناسبی هم برای استراحت ساحلی خواهیم داشت. برای آشنایی با فرهنگ جزیره از بازار سنتی هنگام دیدن می‌کنیم. بعد از گشت و گذار برای صرف نهار به قشم برمی‌گردیم. دره ستارگان و ساحل جزیره ناز و غروب جذاب جزیره مکمل روز سوم سفرمون هست. شب زمان کافی برای گشت و گذار داخل شهر قشم خواهیم داشت. برای شب نشینی و شام به محل اقامتمون برمی‌گردیم.
- اقامت در اقامت‌گاه بوم‌گردی

5

یکشنبه 26 آذر 1402
امروز روز وداع با جزیره هست! بعد از صبحانه وسایلمون داخل اتوبوس میذاریم و راهی اسکله لافت و سپس بندر خمیر خواهیم شد! مسیری که طی کردیم به سمت تهران برمی‌گردیم. برای صرف نهار و شام توقف‌هایی داریم. سعی کردیم انتخابی مناسب داشته باشیم. بامداد دوشنبه 27 آذر در حدود ساعت 4 صبح به تهران میرسیم.
- استراحت در اتوبوس VIP

6

دوشنبه 27 آذر 1402
با مداد دوشنبه حدودا ساعت 4 صبح تهران هستیم!

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات