چابهار

چابهار سفر به سرزمین گاندوها


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به بلوچستان زیبا و آشنایی با فرهنگ مردم خونگرم چابهار؛ بازدید از بندر بریس، تالاب لیپار، کوه‌های مریخی، خلیج گواتر، جنگل حرا، ساحل درک، کوه گل‌فشان، اسکله پسابندر، ساحل ارتفاع و ساحل دریا بزرگ، غار‌های سه‌گانه تیس، بازار چابهار و ساحل پزم تیاب بخشی از جادبه‌های سفرمان به چابهار خواهد بود.

برنامه سفر

1چهارشنبه 12 بهمن 1401
امروز شروع یه سفر جذابه! به گوشه‌ی جنوب شرقی ایران
یه سفر 4 روزه که با پرواز از تهران و فرودگاه مهرآباد شروع میشه
صبح زود با پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران را به سمت چابهار ترک می‌کنیم. پس از رسیدن به فرودگاه کنارک راهی بندر میشیم و از اسکله و بازار کنارک دیدن می‌کنیم، پس از صرف نهار از ساحل پزم بازدید می‌کنیم،
سپس برای تحویل اتاق‌ها به سمت هتل خواهیم رفت.
عصر زمان مناسب برای بازدید از بازار و گشت در بافت بومی و قدیمی چابهار خواهیم داشت تا بیشتر با فرهنگ و سنت‌های جوامع محلی آشنا شویم.
2پنجشنبه 13 بهمن 1401
پس از صرف صبحانه صبح زود به سمت نقطه صفر مرزی یعنی خلیج گواتر حرکت خواهیم کرد،به وسیله قایق از جنگل‌های جذاب مانگرو دیدن می‌کنیم، مقصد بعدی ما پسابندر و اسکله ساحل بریس خواهد بود، پس از صرف نهار به دیدار از کوه‌های مریخی خواهیم رفت. درخت انجیر معابد و تالاب صورتی لیپار از دیگر جاذبه‌های این روز خواهد بود، غروب زیبای آفتاب را در ساحل ارتفاع می‌بینیم.
زمان استراحت و دورهمی خواهیم داشت.
3جمعه 14 بهمن 1401
امروز قرارِ به درک بریم!
یک روز جذاب در سمت غربی بندر چابهار که از تیس شروع میشه و تا درک ادامه پیدا می‌کنه!
ابتدا از کوه گل‌فشان دیدن می‌کنیم، تا با یکی از جاذبه‌های شگفت انگیز جنوب شرق کشور آشنا بشیم. مقصد بعدی ما باغ میوه‌های استوایی هست. بعد از صرف نهار راهی زرآباد و درک میشیم.
ساحل درک در بخش زرآباد یکی از جاذبه‌های استان محسوب میشه، ساحل درک به دلیل تلاقی رمل‌های کویری و ساحل دریا یکی از زیبایی‌های منطقه به شمار میره
تا غروب آفتاب اینجا هستیم.
بعد از غروب به سمت هتل محل اقامتمون برمی‌گردیم.
4شنبه 15 بهمن 1401
روز آخر سفرمان زمان کافی برای استراحت ساحلی و یا خرید سوغات از بازار خواهیم داشت، عصر روز آخر با کوله‌ باری از خاطره بلوچستان زیبا را به سمت تهران ترک می‌کنیم.

اطلاعات تکمیلی