قشم و هرمز

قشم و هرمز جشنواره خلیج فارس


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به جزایر خلیج‌فارس و دیدار از؛ دره‌ستارگان، تنگه‌ی چاهکوه، جزایر ناز، جنگل حرا، بندر لافت، شهر قشم، قلعه‌ی پرتغالی‌ها، ساحل خاک سرخ، الهه نمک، دره رنگین‌کمان، دره مجسمه‌ها و آشنایی با فرهنگ بومی

برنامه سفر

1ظهر روز دوشنبه در ایستگاه راه‌آهن تهران دور هم جمع می‌شیم تا با آشنایی بیشتر به سمت بندر‌عباس حرکت کنیم، برای صرف و شام می‌توانید از رستوران قطار استفاده نمایید. کوپه به کوپه در کنارتون هستیم و توضیحات کاملتری از سفر خواهیم داشت.
2پس از رسیدن به بندرعباس با وسایل نقلیه توریستی به سمت اسکله مسافربری خواهیم رفت تا از آنجا با شناور راهی قشم بشیم، پس از رسیدن به قشم با مینی‌بوس‎‌های محلی به سمت اقامتگاه خواهیم رفت و پس از کمی استراحت و صرف نهار به دیدار از جزایر ناز و دره‌ستارگان خواهیم رفت. غروب آفتاب در دره ستارگاه هستیم.
برای استراحت و عکاسی از آسمان شب به سمت اقامتگاهمان خواهیم رفت. شب نیشینی در کنار ساحل از برنامه‌هامون هست.
3پس از صرف صبحانه به سمت چاهو خواهیم رفت تا از تنگه عجیب چاهکوه دیدن کنیم، پیمایش قسمتی از تنگه در برنامه ماست، آشنایی با فرهنگ و کسب و کارهای محلی از جاذبه های دیگر این سفر است به همین خاطر از کارگاه سنتی لنج سازی دیدن می‌کنیم، پس از صرف نهار با قایق گشتی در جنگل های حرا خواهیم داشت. غروب آفتاب را در بندر لافت می‌گذرانیم. سپس زمان کافی برای گشت در شهر قشم خواهیم داشت.
4پس از دیدن طلوع آفتاب صبح زود به سمت اسکله خواهیم رفت تا از آنجا به سمت هرمز بریم، پس از رسیدن به هرمز و با وسایل نقلیه‌ی محلی به گشت و گذار در اطراف جزیره می‌رویم.
بازدید از قلعه پرتغالی‌ها، دره رنگین‌کمان، الهه‌ی نمک، دره مجسمه ها و ساحل خاک سرخ از جاذبه های سفرمون خواهد بود.بعد از غروب به اقامتگاهمون خواهیم رفت.
بعد از کمی استراحت شب‌نشینی در کنار ساحل خواهیم داشت.
5پس از صرف صبحانه اقامتگاه را به سمت اسکله هرمز ترک می‌کنیم تا با شناورها به بندرعباس برگردیم. راه‌آهن بندرعباس آخرین ایستگاه این سفر جذاب به جنوب کشورمان خواهد بود. صبح روز شنبه تهران خواهیم بود.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی