ژاپن

ژاپن سرزمین امپراطوری سامورایی‌ها


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به سرزمین آفتاب تابان؛ و دیدار از 5 شهر توکیو، هاکونه، کیوتو، نارا و اوساکا


دیدار از بلندترین برج مخابراتی جهان، معبد و باغ میجی جینگو، معبد سنسوجی، خیابان ناکامیسه، چهارراه شیبویا، تیم لب(بازی با نور)، دورنمای قله‌ی فوجی، دریاچه آشی به همراه گشت دریاچه کشتی دزدان دریایی، تجربه‎‌ی سفر با قطار سریع ‎السیر شینکانسن، برج کیوتو، معبد فوشیمی ایناری، معبد کینکاکوجی، کاخ امپراطوری، قلعه نیجو، معبد کیومیزو، جنگل بامبو آراشیاما، پارک نارا و تجربه غذا دادن به گوزن ها، معبد تودایجی، قلعه اوساکا، آکواریوم کایوکان، ساختمان یومدا، یونیورسال استودیو

برنامه سفر

1

سه شنبه 16 آبان برای سفر به سرزمین آفتاب تابان آماده‌اید؟! دیدن این سرزمین دور افتاده در خاور شرق در حدی جذابه که مدت طولانی پرواز مانعی برای این سفر نخواهد بود! ساعت 22:50 از تهران به دوحه می‌رویم و پس از توقفی ۶ ساعته از دوحه به توکیو پرواز خواهیم کرد.

2

چهارشنبه 17 آبان شب به شهر توکیو می‌رسیم! بعد از ورود به فرودگاه شهر توکیو و انجام تشریفات اداری راهی هتل محل اقامت می‌شیم. یه استراحت خوب میتونه باعث سازگاری بدن با تفاوت زمانی تهران تا توکیو بشه! روز سوم سفر خیلی کار داریم! پس خوب استراحت می‌کنیم!

3

پنجشنبه 18 آبان توکیوگردی بعد از صبحانه شروع میشه! ابتدا به دیدن کاخ امپراتوری ژاپن میریم، سپس به دیدن معبد سنجوجی(قدیمی ترین معبد ژاپن) میریم. در ادامه در خیابان ناکامیسه زمان برای خرید داریم و پس از صرف ناهار دیدن باغ و معبد میجی (Miji Garden) مقصد بعدی ماست. با نمونه باغ‌های ژاپنی هم آشنا میشیم. عصر یکی از بلند‌ترین برج‌های جهان می‌بینیم! بعد از دیدن بلندترین برج مخابراتی جهان به سمت شلوغ‌ترین چهارراه جهان در ژاپن یا شاید در جهان خواهیم رفت. چهارراه شیبویا یکی از تقاطع‌های شلوغ دنیا به حساب میاد. گذر روزانه تقریبا 3میلیون نفر اینجارو تبدیل به زنده‌ترین جای توکیو کرده. برای استراحت به هتل برمی‌گردیم.

4

جمعه 19 آبان امروز زمان آزاد خواهیم داشت. میتونیم به دیدن TeamLab بریم، در آنجا با نور تصاویر و فضای فوق العاده ای را درست می‌کنند.

5

شنبه 20 آبان وقت وداع با توکیو رسیده! پس از صرف صبحانه و تحویل اتاق ها، به سمت شهر هاکونه حرکت می‌کنیم برای دیدن مهمترین اثر طبیعی ژاپن کوه فوجی. با تله کابین بالا رفته تا دید عالی به کوه فوجی داشته باشیم، پس از عکاسی به دیدن دریاچه آشی می‌رویم تا با کشتی دزدان دریایی گشتی در دریاچه داشته باشیم. با قطار شینکانسن(یکی از سریع‌السیرترین قطارهای‌دنیا) که سرعت این قطار به 320 کیلومتر بر ساعت می‌رسد به سمت شهر کیوتو حرکت می‌کنیم و شب برای استراحت به هتل می‌رویم.

6

یکشنبه 21 آبان کیوتو قبل از توکیو، پایتخت هزار ساله‌ی کشور ژاپن بوده، کاخ‌های سلطنتی حالا جاذبه‌ای برای رفت و آمد توریست‌هاست، در حقیقت فضایی برای شنیدن داستان‌های امپراطوری این کشور. ابتدا از دیدن کاخ سلطنتی کیوتو (Imperial Palace) و در ادامه از قلعه نینجو(Ninjo - jo Castle) دیدن می‌کنیم. مقصد بعدی ما یک اثر ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو یعنی معبد کیومیزو (Kiyomizu Temple) خواهد بود. شب بعد از گشت و گذارهامون به هتل محل اقامتمون برمی‌گردیم.

7

دوشنبه 22 آبان پس از صرف صبحانه به دیدن معبد زیبای فوشیمی ایناری (Fushimi Inari Taisha Temple) میریم. یکی از معابدی که با داشتن دروازه‌های مختلف جذابیت بصری بسیار زیادی دارد. مقصد بعدی ما یه گشت طبیعی خواهد بود. جنگل بامبو آراشیاما (Arashiyama) با داشتن بامبوهای مرتفع و سر به آسمان قطعا برای ما جذاب خواهد بود. در ادامه به دیدن یکی از قدیمی‌ترین معابد بودایی ژاپن معبد مقدس کینکاکوجی (Kinkakuji Temple) دیدن می‌کنیم. بعد از گشت و گذار و دیدن شهر به هتل محل اقامتمون برمی‌گردیم برمی‌گردیم.

8

سه شنبه 23 آبان پس از صرف صبحانه به سمت شهر نارا حرکت می‌کنیم. ابتدا به دیدن ناراپارک میریم، در آنجا میتونیم به انواع گوزن ها از جمله (Bowing Deer) غذا بدیم، و‌ عکس های فوق العاده زیبا بگیریم. در ادامه به دیدن معبد تودایجی میریم. عصر بعد از نهار و استراحت زمان خالی برای گشت شخصی در کیوتو خواهیم داشت.

9

چهارشنبه ۲۴ آبان پس از صرف صبحانه و تحویل اتاق ها به سمت اوزاکا حرکت می‌کنیم. در اوزاکا ابتدا به دیدن آکواریوم کایوکان (یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان) میریم. پس از صرف ناهار به دیدن مهمترین قلعه ژاپن قلعه اوزاکا (Osaka-jo) و پارک اوزاکا میریم. بعد از آن به دیدن ساختمان یومدا (Umeda Sky Building) میریم تا از دیدن نمای شهر اوزاکا لذت ببریم. عصر به دیدن محله نامبا می‌رویم.

10

پنجشنبه 26 آبان امروز زمان آزاد خواهیم داشت، پیشنهاد ما این است که به دیدن Universal Studios Japan برویم. عصر برای خردید به محله نامبا خواهیم رفت.

11

جمعه 26 آبان امروز تا عصر زمان آزاد خواهیم داشت تا سوغاتی خریداری کنیم. عصر به سمت فرودگاه میرویم با پرواز داخلی به سمت توکیو رفته چند ساعتی توقف داریم و با پرواز به سمت دوحه حرکت میکنیم

12

شنبه 27 آبان این سفر جذاب و دیدنی با تمام جاذبه‌هاش امروز به پایان میرسه و قطعا چیزیکه برامون به یاد میمونه خاطرات ریز و درشتیه که در ذهنمون حک شده. ساعت 3:30 صبح با یک خاطره عالی به تهران می‌رسیم!

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات