ویتنام

ویتنام هوشی‌مین، دانانگ، هانوی و هالونگ‌بی


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

 

سفر به شرق دور و دیدار از هوشی‌مین، دانانگ، هانوی و هالونگ‌بی

 

دیدار از دلتای مکونگ با قایق، کارگاه آب‌نبات نارگیل در دهکده نارگیل، تونل های کوچی، کاخ اتحاد سایگون، کلیسا نوتردام، ساختمان قدیم پست، بازار بن تان، تپه های بانا، پل طلایی(دست خدا)، روستا فرانسوی، پارک فنتسی، پارک الکترونیک، شهر قدیمی هوی‌آن، دیدن سواحل زیبای دانانگ، معبد ادبیات هانوی، قایق سواری منطقه نین بین، خلیج هالونگ بی

برنامه سفر

1

سه شنبه 21 آذر 1402 یه سفر 12 روزه‌ی جذاب منتظر شماست! با پرواز ساعت 22:50 از تهران با پرواز ایرلاین قطر به سمت دوحه پرواز می‌کنیم، بعد از یک توقف کوتاه در فرودگاه دوحه راهی هوشی‌مین میشیم! در زمان استراحت فرودگاه فرصت مناسبی برای گشت و گذار در فروشگاه‌های فرودگاهی هم داریم.

2

چهارشنبه ۲2 آذر 1402 ساعت 12:50 به وقت محلی به فرودگاه هوشی‌مین می‌رسیم، پس از انجام مراحل اداری اخذ روادید فرودگاهی وارد کشور ویتنام میشیم. زمان نهار رسیده! نهار میل میکنیم و به سمت هتل میریم. اتاق‌ها رو تحویل می‌گیریم و فرصتی برای استراحت داریم. عصر یه گشت پیاده در شهر خواهیم داشت تا بیشتر با محیط شهری و فرهنگ مردم در هوشی‌مین آشنا بشیم!

3

پنجشنبه 23 آذر 1402 پس از صرف صبحانه به دیدن دلتای مکونگ می‌رویم، با سبک زندگی مردمان بومی آشنا می‌شویم. با قایق به بازدید کارگاه آب‌نبات نارگیل در دهکده نارگیل و جزیره‌های اژدها می‌رویم. عصر برای استراحت به هتل بر‌می‌گردیم.

4

جمعه 24 آذر 1402 پس از صرف صبحانه به دیدن تونل های کوچی که نقش بسیار مهمی در جنگ ویتنام با آمریکا داشتند می‌رویم، در شهر به دیدن کاخ اتحاد سایگون، کلیسا نوتردام، ساختمان قدیمی اداره پست سایگون و بازار بن تان که نماد سایگون است دیدن می‌کنیم.

5

شنبه 25 آذر 1492 امروز با پرواز داخلی از شهر هوشی‌مین به شهر دانانگ پرواز می‌کنیم. پس از صرف ناهار به هتل رفته و در کنار سواحل زیبای دانانگ استراحت می‌کنیم. شب به دیدن بافت قدیمی شهر و پل اژدها می‌رویم

6

یکشنبه 26 آذر 1402 امروز به دیدن یکی از زیباترین شهرهای کشور ویتنام به نام هوی‌آن می‌رویم و از بافت قدیم این شهر باستانی دیدن می‌کنیم. این شهر ثبت جهانی یونسکو است.

7

دوشنبه 27 آذر 1402 امروز یک روز خاص و هیجان انگیز است! با یکی از معروف‌ترین تله کابین‌های‌جهان به سمت تپه های معروف بانا می‌رویم و از پل طلایی(دست خدا) دیدن می‌کنیم. سپس به دیدن روستا فرانسوی، پارک فنتسی، پارک الکترونیک دیدن می‌کنیم. عصر به سمت هتل می‌رویم.

8

سه شنبه 28 آذر 1402 پس از صرف صبحانه به سمت فرودگاه رفته و با پرواز از شهر دانانگ به سمت شهر هانوی پایتخت کشور ویتنام می‌رویم، به دیدن معبد ادبیات و دریاچه هوان کیم می‌رویم و پیاده روی در بافت قدیم شهر خواهیم داشت.

9

چهارشنبه 29 آذر 1402 پس از صرف صبحانه به جنوب شهر هانوی به منطقه نین‌بین می‌رویم، با قایق مسافت حدود ۳ ساعته به دیدن جزیره های کوچک و بزرگ آهکی رفته و از چندین غار آهکی دیدن می‌کنیم. از کارگاه ساخت مروارید دیدن می‌کنیم و عصر به هتل بر می گردیم.

10

پنجشنبه 30 آذر 1402 پس از صرف صبحانه و تحویل اتاق ها به سمت خلیج هالونگ بی در لابلای که بیش از 3000 جزیره دارد می‌رویم، با شناور به سمت دریا رفته تا در کشتی کروز ۵ ستاره اقامت کنیم. استفاده از گشتهای اختیاری کشتی کروز شامل کایاک سواری، شنا، تجربه تای‌چی، آموزش آشپزی غذاهای ویتنامی، و بازدید غار شامل برنامه است. شب یلدا طولانی ترین شب سال را در کنار همسفران عزیز جشن می‌گیریم.

11

جمعه 1 دی 1402 پس از صرف صبحانه به سمت شهر هانوی می‌رویم، در مسیر به یک مرکز خرید رفته و سپس به سمت فرودگاه می‌رویم و با پرواز ساعت 19:30 به سمت دوحه می‌رویم.

12

شنبه 2دی 1402 در دوحه ۱ ساعت توقف خواهیم داشت با پرواز به سمت تهران می‌رویم و با یک خاطره ای خوب ساعت 3:30 صبح به تهران می‌رسیم

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات