سریلانکا

سریلانکا سفر به سرزمین چای، ادویه و نارگیل


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

 

سفر به سریلانکا،سرزمین چای و ادویه و نارگیل؛

بازدید از معبد صخره‌ای سیگیریا، باغ ادویه و داروهای گیاهی، فیل‌های آسیایی پیناوالا، دریاچه کندی، معبد دندان مقدس، باغ گیاه‌شناسی کندی، آبشار رامبودا، کارخانه تولید چای، قله مینی‌آدامزپیک، آبشار راوانا، معبد صخره‌ای بودا، بافت قدیم شهر گال و فانوس گال، قایق‌سواری در بنتوتا، قطار گردشگری الا و دریاچه گریگوری

برنامه سفر

1

پنجشنبه 12 بهمن 1402
خوب قراره یک سفر هیجان انگیز را به یکی از جزایر فوق العاده زیبا و شگفت انگیز داشته باشیم که تا حدود پنجاه سال پیش به کشور سیلان معروف بوده و امروزه به اشک هندوستان معروف است. خوب آماده هستین؟! با پرواز ایرلاین ایرعربیا ساعت ۱۱:30 از تهران به سمت شارجه می‌رویم؛ حدود 7 ساعت توقف داریم و با پرواز بعدی به سمت جزیره سریلانکا پرواز می‌کنیم.
- استراحت در هواپیمای ایرلاین ایرعربیا

2

جمعه 13 بهمن 1402
حدود ۳:45 بامداد به پایتخت کشور سریلانکا یعنی کلمبو می‌رسیم، بعد از روادید فرودگاهی به سمت شمال جزیره یعنی شهر دامبولا حرکت میکنیم. بعد از تحویل اتاق ها استراحت کرده و از تفریحات آبی هتل استفاده می‌کنیم. شب شام خوش آمدگویی به صورت بوفه نوش جان کرده و با همسفران آشنا میشیم.
- اقامت در هتل 5 ستاره در شهر دامبولا
  Amaya lake Dambula

3

شنبه 14 بهمن 1402
پس از صرف صبحانه و تحویل اتاق ها به بازدید از مجموعه ی شگفت انگیز باغ و قلعه زیبای سیگیریا، یکی از شگفتی های جهان رفته و پیمایش حدود ۱۲۰۰ پله داریم و یکی از اثرهای ثبت جهانی یونسکو در این کشور زیبا را می‌بینیم. پس از صرف ناهار به سمت شهر کندی حرکت میکنیم. در راه به بازدید از باغ ادویه و گیاهان دارویی در شهر ماتاله توقف کرده و بازدید میکنیم. شب به هتل محل اقامت در شهر کندی می‌رویم.
- اقامت در هتل 5ستاره در شهر کندی
Fox Resort Kandy

4

یکشنبه 15 بهمن 1402
پس از صرف صبحانه به بازدید از باغ گیاهشناسی میرویم‌، این باغ بیش از 4000 گونه گیاه داره و یکی از باغ های گیاه شناسی معروف دنیاست! از شهر کندی به سمت پیناوالا میریم، پس از صرف ناهار به بازدید از یتیم خانه فیل آسیایی رفته و در این مکان امکان فیل سواری اختیاری و شستشوی فیل ها وجود داره. به کندی برگشته و به بازدید از معبد دندان مقدس(معبد دندان مقدس محل نگهداری دندان بودا به عنوان مهم ‌ترین یادگار بودا میریم)، عصر به بازدید دریاچه کندی می‌رویم. شب برای استراحت به هتل محل اقامت برمی‌گردیم.
- اقامت در هتل 5ستاره در شهر کندی
Fox Resort Kandy

5

دوشنبه 16 بهمن 1402
پس از صرف صبحانه و تحویل اتاق های هتل به سمت شهر نواراالیا حرکت میکنیم، در مسیر به بازدید از آبشار زیبای رامبودا دیدن میکنیم، و یکی از قدیمی‌ترین کارخانه چای سریلانکا(برای حدود 120 سال پیش) میرویم، با روند تولید چای سفید، سبز و سیاه آشنا می‌شویم و امکان خرید چای نیز مهیا است. در مسیر تا به شهر نواراالیا از بین مزارع چای سیلان حرکت می‌کنیم. عصر به دیدن دریاچه گریگوری میریم و پیاده روی می‌کنیم.
- اقامت در هتل 5ستاره در شهر نووارا الیا
Araliya Red Nuwara Eliya

6

سه‌شنبه 17 بهمن 1402
پس از صرف صبحانه به سمت راه آهن رفته با قطار فاصله دو شهر نواراالیا تا الا را می‌رویم. این مسیر فوق العاده زیبا که حدود ۴ ساعت است، از بین مزارع چای سیلان حرکت می‌کند و دومین مسیر زیبا ریلی دنیا به شمار می‌رود، به شهر الا می‌رسیم، استراحت کرده و از کافه های فوق العاده این شهر لذت می‌بریم.
- اقامت در هتل 5 ستاره در شهر الا
Tip Top Ella

7

چهارشنبه 18 بهمن 1402
پس از صرف صبحانه و تحویل اتاق ها به صعود قله مینی آدامزپیک میریم، در مسیر صعود به قله در بین مزارع چای سیلان پیاده روی می‌کنیم. سپس به سمت ویلگاما منطقه ساحلی جزیره سریلانکا که در جنوب کشور قرار دارد حرکت میکنیم. در مسیر از آبشار راوانا بازدید میکنیم و عصر به ویلگاما میرسیم.
- اقامت در هتل 5 ستاره در شهر ویلگاما
Marriot by Wilgama

8

پنجشنبه  19 بهمن 1402
امروز وقت استراحت است تا از تفریحات آبی هتل استفاده کنیم و ریلکس کنیم.
- اقامت در هتل 5 ستاره در شهر ویلگاما
Marriot by Wilgama

9

جمعه 20 بهمن 1402
پس از صرف صبحانه و تحویل اتاق ها به سمت کلمبو حرکت میکنیم. در مسیر به بازدید ماهیگیریان معروف گال میریم، سپس به شهر گال رفته و به بازدید بافت قدیم این شهر، قلعه قدیمی، فانوس دریایی می‌پردازیم و از فروشگاه های صنایع دستی سوغاتی خریداری میکنیم. به شهر بنتوتا میریم و با قایق به دیدن جنگل حرا میرویم و خفاش میوه خوار میبینیم. عصر به شهر کلمبو می‌رسیم به مرکز خرید میریم و شب به سمت فرودگاه کلمبو حرکت می‌کنیم.
- استراحت در هواپیمای ایرلاین ایرعربیا

10

شنبه 21 بهمن 1402
با یک خاطره فراموش نشدنی ساعت ۴:35 صبح به ایرلاین ایرعربیا به سمت شارجه پرواز میکنیم، بعد از توقف حدود یک و نیم ساعت به سمت تهران پرواز می‌کنیم و ساعت 10:50 با یک خاطره بینظیر از کشور سیلان به تهران می‌رسیم.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی