دشت‌سوسن

دشت‌سوسن کمپینگ سوزا


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به استان خوزستان زیبا در فصل بهار و استراحت و لذت از طبیعت در کمپی بی‌نظیر دشت سوسن، استراحت در سکوت کمپ، هیجان رفتینگ، تیرول، پدل برد و شنا به همراه تجربه‌ی شب مانی در چادر 

برنامه سفر

1یکشنبه 28 اسفند 1401
شب هنگام تهران را به مقصد شوشتر ترک می‌کنیم.
2دوشنبه 29 اسفند 1401
پس از رسیدن به شوشتر و صرف صبحانه به سمت رودخانه کارون و دشت سوسن ادامه مسیر خواهیم داد تا از آنجا قسمتی از مسیر را با وسایل نقلیه محلی (مینی بوس و قایق) طی کنیم و به محل کمپ برسیم، نزدیک به 1 ساعت قایق سواری خواهیم داشت، پس از تحویل چادرها نهار را در محل کمپ میل می‌کنیم، سپس زمان کافی برای استراحت خواهیم داشت. شب نشینی در کنار هم و دور آتش از برنامه های کمپمون هست.
3سه‌شنبه 1 فروردین 1402
پس از صرف صبحانه در این روز زمان کافی برای اجرای ورزش های آبی خواهیم داشت، رفتینگ و تیرول قسمتی از برنامه های پر هیجان کمپمون هست. شنا و شیرجه از ارتفاع هم اگر دوست داشته باشید خواهیم داشت. لحظه تحویل سال را در کنار هم جشن خواهیم گرفت، نهار و شام را هم در کمپمون میل می‌کنیم.
4چهارشنبه 2 فروردین 1402
پس از صرف صبحانه گشت نیم روزه پیاده روی اطراف کمپ خواهیم داشت، بیشتر زمان روز در اختیار خودتون خواهید بود تا با استراحت و لذت از طبیعت بگذرونید. ورزش‌های آبی و شنا و شیرجه هم می‌تواند قسمت هیجان انگیزی برای ادامه روز باشد.
5پنجشنبه 3 فروردین 1402
پس از صرف صبحانه محل کمپ را ترک می‌کنیم و به شوشتر برمی‌گردیم، به سمت خرم‌آباد ادامه مسیر خواهیم داد تا پس از صرف نهار با کوله باری از خاطرات خوش به تهران برگردیم.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات