دامنه سبلان

دامنه سبلان شیروان‌دره تا جهنم‌دره - اکو کمپ دورنا


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

 

سفر به دامنه سبلان و ییلاق ملک‌سویی؛
 

بازدید از ییلاق شابیل، پیمایش بخشی از ژئوپارک شیروان دره‌سی، دریاچه آت‌گلی، دریاچه جیران‌گلی، پیمایش در بخشی از جهنم‌دره، آبشار گرگر، ییلاق ملک‌سوئی، پل معلق مشگین‌شهر، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و آبدرمانی در مجموعه اکو کمپ دورنا

برنامه سفر

1سه‌شنبه 6 تیر 1402
یه سفر جذاب دیگه اینبار سفر به ییلاقات مشکین‌شهر و تجربه زندگی به سبک عشایر شاهسون! یه تجربه جذاب در کنار پیمایش در طبیعت دامنه سبلان!
شب هنگام تهران را به مقصد لاهرود و دامنه سبلان ترک می‌کنیم.
2چهارشنبه 7 تیر 1402
پس از صرف صبحانه به سمت دامنه‌های سبلان خواهیم رفت، مقداری از مسیر را با مینی بوس‌های محلی طی می‌کنیم تا به دریاچه آت‌گلی برسیم، حدفاصل دریاچه آت‌گلی تا دریاچه جیران‌گلی را در شیروان دره‌سی پیمایش خواهیم داشت. برای صرف نهار به مشگین‌شهر برمی‌گردیم.
پس از صرف نهار از پل معلق مشکین‌شهر دیدن می‌کنیم و برای استراحت به هتل محل اقامت در ییلاق ملک‌سویی و اکو کمپ دورنا خواهیم رفت.
اقامت ما در کپرهای 2 تخته هست که به سبک اقامت عشایر شاهسون بازسازی شده!
شب‌نشینی در کنار آتش با مزه‌ی موسیقی عاشیقلر
3پنجشنبه 8 تیر 1402
پس از صرف صبحانه در اکو کمپ دورنا راهی آبشار گرگر خواهیم شد! راهپیمایی 3 ساعته‌ای خواهیم داشت تا از آبشار گرگر بازدید کنیم، در میانه مسیر هم با عشایر شاهسون همنشینی کوتاهی خواهیم داشت.
برای صرف نهار به ییلاق ملک‌سویی برمی‌گردیم، زمان کافی برای استراحت و آبدرمانی در مجموعه اکو کمپ دورنا خواهیم داشت. موسیقی زنده و شب‌نشینی میتونه خیلی جذاب باشه.
بازدید از جهنم دره کاملا اختیاری هست! میتونید از محیط اکو کمپ استفاده کنید و یا همراه گروه به دیدن از جهنم دره بروید.
قبل از شام بعد از شام هم موسیقی زنده داریم!
4جمعه 9 تیر 1402
پس از صرف صبحانه از اون محیط جذاب جدا میشیم و راهی اردبیل تا به دیدن از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی بریم! زمان خرید سوغاتی هم داریم.
پس از صرف نهار در اردبیل به تهران برمی‌گردیم.
امیدواریم انتهای سفر کلی خاطرات خوب برامون باقی مونده باشه!

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات