نپال

نپال سرزمین قله های مقدس


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

معبد بودهانات، معبد پاشوپانینات، رودخانه باگماتی، مراسم مرده سوزی، معبد صلح جهانی، محله تامل، دریاچه فیوا، دورنمای آناپورنا و ماچاپوچری، مرکز نگه‌داری فیل ها، میدان دوبار بختاپور، کایاک سواری در رودخانه، مجسمه شیوا، سافاری در پارک ملی چیتوان و...

برنامه سفر

1

شنبه 23 دی 1402 امروز قراره سفرمون را به سرزمین قله های مقدس شروع کنیم! ساعت 14:30 از فرودگاه امام خمینی با هواپیمای ایرلاین ایرعربیا به سمت شارجه پرواز میکنیم. حدود ۱۰ ساعت توقف فرودگاهی خواهیم داشت.

2

یکشنبه 24 دی 1402 ساعت 9:10 صبح به وقت محلی به کاتماندو میرسیم و پس از طی تشریفات فرودگاهی و اخذ ویزا به هتل رفته و استراحت کوتاهی میکنیم. عصر به محله جذاب تامل میرویم و از معبد پاشوپاتینات دیدن می‌کنیم.

3

دوشنبه 25 دی 1402 پس از صرف صبحانه به سمت شهر پخارا حرکت میکنیم. عصر به دیدن دریاچه فیوا رفته و نظاره گر غروب خورشید خواهیم بود. سپس به سمت محل اقامت حرکت می‌کنیم و استراحت می‌کنیم.

4

سه شنبه 26 دی 1402 پس از صرف صبحانه به سمت روستای دافوس حرکت میکنیم، در مسیری که با ماشین های سافاری تردد انجام میشود و در دامن بی نظیر هیمالیا شاهد مناظر خاص خواهیم بود. اقامت در لوژ کوهستانی است.

5

چهارشنبه 27 دی 1402 پس از صرف صبحانه با انرژی، حس خوب و چشمانی مملو از زیبایی به سمت پخارا برمیگردیم تا با قایق به دیدن معبد صلح جهانی و مجسمه شیوا برویم. شب گردی کنار دریاچه فیوا خواهیم داشت.

6

پنجشنبه 28 دی 1402 برای دیدن جاذبه های خاص چیتوان با وسیله نقلیه توریستی به سمت جنوب حرکت می کنیم. در مسیر از مرکز نگه داری فیل ها بازدید می کنیم، اگر دوست داشتید میتوانید برای شستشو فیل به رودخانه بروید. عصر گشت نیم روزه چیتوان خواهیم داشت. سپس به سمت محل اقامت رفته و استراحت می‌کنیم.

7

جمعه 29 دی 1402 امروز روز قایق سواری میون کروکودیل ها و دیدن پارک ملی چیتوان با گونه های خاص و عجیبش است. روزی که شانس دیدن ببر، گردن و گوزن خال دار را خواهیم داشت. عصر به سمت محل اقامت بر خواهیم گشت.

8

شنبه 30 دی 1402 صبح زود به سمت کاتماندو حرکت میکنیم و به دیدن معبد بودهانات، رودخانه باگماتی و مراسم مرده سوزی و محله های اصیل و شلوغ کاتماندو میرویم. عصر به هتل رفته و استراحت می‌کنیم.

9

یکشنبه 1 بهمن 1402 امروز وقت آزاد برای خرید سوغاتی داریم. عصر به سمت فرودگاه رفته و با پرواز ساعت 21:25 به سمت شارجه پرواز می‌کنیم

10

دوشنبه 2 بهمن 1402 ساعت 00:40 به شارجه رسیده و با توقف حدود 11 ساعت با یک خاطره ای کم نظیر از جذاب ترین رشته کوه جهان هیمالیا به ایران بر میگردیم

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی