دشت‌‌سوسن

دشت‌‌سوسن کمپینگ سوزا - گروه اول


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به استان خوزستان زیبا در فصل بهار و استراحت و لذت از طبیعت در کمپ دشت سوسن، استراحت در سکوت کمپ، رفتینگ و شنا و بازی‌های آبی به همراه تجربه‌ی شب مانی در چادر 

برنامه سفر

1سه‌شنبه 1 فروردین 1402
یکی از جذابترین سفرهای سال در بهترین زمان ممکن! بریم؟! از اون سفرا که سالی یکبار برگزار میشه
شب هنگام تهران را به مقصد شوشتر ترک می‌کنیم.
2چهارشنبه 2 فروردین 1402
پس از رسیدن به شوشتر و صرف صبحانه به سمت رودخانه کارون و دشت سوسن ادامه مسیر خواهیم داد تا از آنجا قسمتی از مسیر را با وسایل نقلیه محلی (مینی بوس و قایق) طی کنیم و به محل کمپ برسیم، نزدیک به 30 دقیقه قایق سواری خواهیم داشت، پس از رسیدن به محل کمپ و تحویل چادرها نهار را در محل کمپ میل می‌کنیم، سپس زمان کافی برای استراحت خواهیم داشت. شب نشینی در کنار هم و دور آتش از برنامه های کمپمون هست.
3پنجشنبه 3 فروردین 1402
در این روز زمان کافی برای اجرای ورزش های آبی خواهیم داشت، رفتینگ و تیرول قسمتی از برنامه‌های پرهیجان کمپمون هست. شنا و شیرجه از ارتفاع هم اگر دوست داشته باشید خواهیم داشت. نهار و شام را هم در کمپمون میل می‌کنیم.
به اینا شب‌نشینی دور آتیش و هم‌خوانی و گپ و گفت‌های خودمونی هم اضافه کنید!
4جمعه 4 فروردین 1402
پس از صرف صبحانه گشت نیم روزه پیاده روی اطراف کمپ خواهیم داشت، بیشتر زمان روز در اختیار خودتون خواهید بود تا با استراحت و لذت از طبیعت بگذرونید. ورزش‌های آبی و شنا و شیرجه هم می‌تواند قسمت هیجان انگیزی برای ادامه روز باشد.
5شنبه 5 فروردین 1402
پس از صرف صبحانه محل کمپ را ترک می‌کنیم و به شوشتر برمی‌گردیم، به سمت خرم‌آباد ادامه مسیر خواهیم داد تا پس از صرف نهار با کوله باری از خاطرات خوش به تهران برگردیم.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات