کرمان و شهداد

کرمان و شهداد شهر خیالی کلوت‌ها - گروه دوم


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به کرمان و شهداد و پیمایش قسمتی از بیابان لوت؛‌ راهپیمایی در رودخانه شنی، پیمایش بخشی از کویر لوت برای دیدن کلوت‌ها، بازدید از جنگل نبکاها، سایت کمپ کویری، قلعه و نخلستان روستای شفیع‌آباد، باغ شازده ماهان، مقبره شاه نعمت‌الله‌ولی و مجموعه گنجعلی‌خان 

برنامه سفر

1شب هنگام با قطار تهران را به مقصد کرمان ترک می‌کنیم.
2پس از رسیدن به کرمان با اتوبوس به سمت شهداد و روستای شفیع آباد حرکت خواهیم کرد تا از قلعه و نخلستان روستای شفیع آباد بازدید کنیم، پس از صرف نهار مقصد بعدی ما سایت کویری شهداد و راهپیمایی 2 ساعته در رودخانه شنی خواهد بود، پس از غروب به اقامتگاهمون برمی‌گردیم.
3پس از صرف صبحانه برای راهپیمایی در بیابان لوت آماده می‌شویم، قبل از راهپیمایی از نبکاها (گلدان‌های کویری) بازدید می‌کنیم، راهپیمایی 3 ساعته در حاشیه بیابان لوت خواهیم داشت تا از شهر خیالی کلوت ها دیدن کنیم، صرف نهار در طبیعت لذت دیگه ای خواهد داشت، سپس از رودشور دیدن می‌کنیم، غروب را در قسمت دیگری از کلوت‌ها خواهیم دید.
برای استراحت به اقامتگاه بر‌می‌گردیم.
4به ماهان خواهیم رفت تا از باغ شازده (یکی از آثار ثبت شده در فهرست میراث یونسکو) دیدن کنیم، بازدید از مقبره شاه نعمت الله ولی از دیگر گشت های ما خواهد بود، مقصد بعدی ما کرمان و مجموعه گنجعلی خان می‌باشد. زمان در اختیار خواهیم داشت تا از بازار دیدن کنیم، پس از صرف نهار به سمت ایستگاه راه آهن خواهیم رفت تا با کلی خاطره از لوت زیبا و کرمان به تهران برگردیم.
سحرگاه روز 25 ام بهمن ماه تهران خواهیم بود.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات