کرمان و کویر لوت

کرمان و کویر لوت پرواز به شهر خیالی کلوت‌ها


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به کرمان و کویر لوت؛ بازدید از کلوت‌های لوت، نبکاها، قلعه شفیع‌آباد، بستر رودشور، پیمایش قسمتی از بیابان لوت، رصد کویری، بازار گنجعلی‌خان، باغ شازده‌ ماهان و باغ فتح‌آباد

برنامه سفر

1چهارشنبه 2 آذر
شاید مهمترین هدف از این سفر دیدن آسمان شب کویر لوت باشه!
صبح چهارشنبه فرودگاه مهرآباد دور هم جمع میشیم تا آماده سفر به کرمان و بیابان لوت بشیم.
ماهان و باغ شازده ماهان (یکی از باغ‌های ثبت‌شده در فهرست میراث جهانی یونسکو) اولین گشت ما در این سفر 3 روزه هست. بعد از دیدن این باغ جذاب راهی شهداد میشیم تا بعد زا تحویل اتاق‌ها و صرف نهار آماده یه پیمایش کویری باشیم. رودخانه‌ی شنی یا رودخانه‌ای مملو از شن اولین دیدار ما با کویر لوت هست. بعد از دیدن غروب زیبا وقت کافی برای رصد کویری خواهیم داشت. شب‌هنگام به محل اقامتمون برمی‎‌گردیم.
2پنجشنبه 3 آذر
بعد از صرف صبحانه راهی بیابان لوت میشیم تا اینبار از دیگر جاذبه‌های کویری لذت ببریم. قلعه شفیع‌آباد و گلدان‌های کویری قبل از شروع پیمایش در کلوت‌ها دیدن می‌کنیم.
راهی کلوت‌ها میشیم تا پیمایش کوتاهی در کویر در کنار هم داشته باشیم. سپس از دریاچه‌ی نمک لوت و بستر خشک رودشور دیدن می‌کنیم.
صرف نهار در طبیعت و تماشای غروب در کلوت‌ها هم از دیگر برنامه‌های روز دوم سفرمون هست. بعد از دیدن تاریکی آسمان لوت به محل اقامتمون برمی‌گردیم.
3جمعه 4 آذر
بعد از صرف صبحانه راهی کرمان میشیم، زمان کافی برای گشت در مجموعه گنجعلی‌خان (بازار، میدان و حمام) خواهیم داشت. بعد از صرف نهار از باغ فتح‌آباد دیدن می‌کنیم و راهی فرودگاه میشیم تا با پرواز به تهران برگردیم.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات